zondag 11 augustus 2013

Winactie!

8 opmerkingen:
 
Vandaag heb ik een winactie voor jullie, omdat ik de 400 unieke bezoekers al lang en breed heb gehaald! Kijk je mee?

Wat kan je winnen?

Deze zonnebril! Hij is koraalkleurig, heeft een cateye model en donkere glazen.

www.levenmetstijl.nl? Wat?

Leven met stijl is de webshop van Anouk, waar zij een heleboel leuke dingen verkoopt. Tip: Er is op dit moment sale dus kijk even rond!

Wat moet je doen om te winnen?

Verplicht:
- Volg anneauty op GFC of bloglovin'
- Neem een kijkje op de webshop van Anouk en vertel ons wat je favoriete artikel is.
- Like www.levenmetstijl.nl op facebook
- Geef een geldig email-adres op in het daarvoor bestemde vakje, zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen.

Optioneel (+1):
- Like dit bericht op bloglovin'
- Bestel iets op de webshop van Anouk
- Tweet: Ik doe mee met een winactie op http://anneauty.blogspot.nl. Ik kan een hele toffe zonnebril winnen!
- Volg @levenmetstijl op twitter
- Volg @annebukman op twitter
- Volg @annebukman op instagram

Je hebt de tijd tot 1 september!
We zijn benieuwd! Succes!
Liefs,
Anne en Anouk


8 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Cateye brillen zijn altijd leuk en al helemaal met een kleurtje :) Op de webshop vind ik de 'grenzeloos verliefd tas' en de 'hop hop ring' het leukste, helaas is de tas uitverkocht.

    Ik heb de eerste 3 dingen gedaan en verder je bericht geliked op bloglovin en je twitter volg ik nu. Heel veel succes met je winactie en nog gefeliciteerd met je 400 unieke bezoekers! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zeker mee!
    Mijn favorieten zijn toch wel de zonnenbrillen en vooral deze en van de ketingen degene met de ganzenveer.
    Ik volg je op bloglovin, GFC en heb de facebook geliked (zoe louwerse)
    Ook het bericht heb ik geliked op bloglovin.
    Ik volg je op instagram en twitter en heb de tweet geplaatst (@zowiezo_)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin en GFC.
    Ik vind toch wel de 'hop hop ring' super leuk!
    Mijn e-mail is; basedonbeauty@hotmail.com

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi!

    Leuke winactie, ik doe graag mee!

    Ik volg je op bloglovin.
    Ik heb dit bericht geliked op bloglovin. (+1)
    Ik volg beide twitteraccounts (+2)
    Ik like de fb pagina
    Mijn favoriete artikel is de 'subtiele' statement ketting http://www.levenmetstijl.nl/index.php/sieraden/val-op.html

    Beautybord@Hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke winactie, ik heb alle verplichte dingen gedaan +
    - Like dit bericht op bloglovin'
    - Tweet: Ik doe mee met een winactie op http://anneauty.blogspot.nl. Ik kan een hele toffe zonnebril winnen!
    - Volg @levenmetstijl op twitter
    - Volg @annebukman op twitter

    Mijn emailadres is missjustpretty@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was weer te enthousiast, mijn favo artikel is deze tas; http://www.levenmetstijl.nl/index.php/tassen/groentje.html

      Verwijderen
  6. Ik doe graag mee!!

    Favoriete artikel is deze aparte zonnebril:http://www.levenmetstijl.nl/index.php/zonnebrillen/michael.html.
    sepia [at] home. nl

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff