maandag 5 augustus 2013

Update bucketlist

13 opmerkingen:
 

Weten jullie nog dat ik iets meer dan een maand geleden een bucketlist voor de zomer maakte? Vandaag ga ik jullie even updaten. Wat heb ik wel, en wat heb ik nog niet gedaan? Kijk je mee?
  1. Zwemmen in de zee bij zonsondergang
  2. Picknicken met mijn vriendinnen
  3. Veel werken, en dus veel geld verdienen: Done! Ik heb de afgelopen weken echt belachelijk veel gewerkt! Ik ga een flink bedrag op m'n rekening krijgen de 12e haha. 
  4. Veel bloggen. Elke dag een artikel voor jullie blijven plaatsen!: so far, so good!
  5. Gezellige dingen doen met mijn vriend: En dit blijf ik natuurlijk doen! (:
  6. Bruin worden
  7. Een mac-foundation aanschaffen: Ik heb deze niet aangeschaft, maar gekregen van mijn vriendinnen toen ik in London was, ah! Voor mijn verjaardag. Goed cadeau!!
  8. 50 unieke bezoekers per dag krijgen (Ik zit nu op 20, helpen jullie mee me?:))
  9. Gezellig op vakantie gaan met m'n vrienden: De eerste vakantie is voorbij, en binnenkort ga ik nog een weekje weg met andere vrienden!
  10. London? :D: Dit begon als een grapje (oh ja, kom laten we naar London gaan) maar dit hebben we doorgezet en we zijn er echt geweest! Yaay!
  11. Uitgebreid m'n verjaardag vieren, omdat ik dit jaar voor het eerst in lange tijd weer thuis ben
  12. Franse woordjes leren (Ja, echt. Ik zit volgend jaar in mijn examenjaar en volgens mijn lerares is mijn Frans ongelooflijk krakkemikkig en absoluut ver onder het niveau dat het zou moeten zijn. Woops.)
  13. Zonsopgang bekijken
  14. Naar de Primark!: In London gedaan, op Oxford Street!
  15. Iets bestellen bij MUA, na al het kwijlen vind ik dat het wel tijd wordt: Weliswaar niet besteld maar gekocht bij Boots. Ach, lijkt erop!
  16. Yoga doen. Ja echt! Ik hoor van veel mensen dat ze dat rustgevend vinden, dus laat ik daar maar eens aan beginnen dan haha. 
  17. Een brief schrijven naar iemand en hem ook daadwerkelijk op de post doen.
  18. Leuk cadeautje maken voor m'n vriend
  19. Mijn telefoon minder gebruiken: Awyeah, dit lukt al aardig! (:
  20. Genieten van het vrij zijn, dat natuurlijk als allerbelangrijkste: Ik geniet echt enorm van mijn vakantie!
Wat willen jullie allemaal nog doen deze vakantie?
Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je naar Londen bent geweest! &leuk artikel om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lijstje! Ik wil ook heel graag een keer naar Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke lijst. Ik ga hopelijk binnenkort ook naar Londen. Ik heb nu al zin om goed te shoppen bij de Boots x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lijst! Goed dat je al zoveel dingen hebt gedaan inmiddels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, je hebt al veel gedaan! Goed van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster award!
    Kijk op m'n blog voor meer info (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lijst! Ik wil ook weer naar de Primark!! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al veel weg kunnen strepen! Bruin worden is me dit jaar ook niet gelukt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn veel dingen. Ik ben benieuwd wat je voor je vriend gaat maken, laat je het wel weten? Ik ben zeker benieuwd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed dat je al zoveel hebt afgestreept!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt al flink wat dingen gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff