woensdag 7 augustus 2013

Nostalgie

8 opmerkingen:
 
Ken je dat, dat je op een website zit, per ongeluk doorklikt en dan ergens bent waar je op de basisschool ook altijd keek? Ik wel! Gisteren had ik dit opeens, dus ik besloot een artikel te schrijven over de dingen die ik vroeger altijd deed. Want hé, ik denk dat het meeste wel met jullie overeenkomt! Kijk je mee?
Om te beginnen, clipjes.nl! Wauw, altijd keek ik hier filmpjes, omdat ik nog helemaal niet van het bestaan van YouTube afwist. Wist ik veel, haha!
Ook zat ik vroeger op kindertent. Voor deze blog heb ik al 1837 andere sites gehad, met allemaal een ander onderwerp: Katten, honden, barbies, muziek etc. Dit was echt mijn tijdsbesteding, zo leuk!
Ik speelde altijd spelletjes op spelletjes.nl en funnygames.nl, en toen ik daar gisteren even op dacht te kijken, zat ik drie uur later nog steeds meisjes aan te kleden en mario te spelen. Ge-wel-dig!
Paint en cd-roms waren ook altijd erg leuk. Ik denk dat elk kind wel eens een tekening heeft gemaakt met paint door heel hard met je muis heen en weer te gaan, en dan alle vakjes een andere kleur te geven. Toch? (:
Wat deed jij vroeger altijd op de computer?
Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Oja, kindertent! haha, wat leuk om dat weer te lezen!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh herkenbaar ik zat ook op clipjes.nl en kindertent haha! Ik heb zeker nog wel hele leuke herinneringen eraan :'). Vroeger speelde ik ook nog habbo, ik was toen zowat een no-lifer haha. spelletjes.nl ken ik ook nog wel ja, en spellen zoals powerbabe en gosupermodel haha. Oh, goede oude tijden :').

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat grappig! Ik ken dit allemaal niet, maar zit een generatie voor je. Wij hadden nog van dat adsl internet en ik mocht pas rond mijn 10e 1x per week op de 'penny chat'. Verder niets. Wat grappig, die verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ik ken het!

    Liefs, Tessa
    www.Tessa4Beauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kindertent, imonline, freewebs, freehostia en mn vorige domein, sinds mn 12e tot aan nu hetzelfde haha! Jup nostalgie nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kindertent, Imonline, Freewebs, Kinderlines... Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken dit ook vroeger ik heb ook een kindertent acount gehad.
    Ook speelde ik neopets. dan moest je spelletjes spelen en dan voedsel voor je beestjes kopen. ook had ik vroeger een diddl acount.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff