zondag 4 augustus 2013

New in: Dingen uit Amsterdam & iets anders

14 opmerkingen:
 
Afgelopen vrijdag ben ik in Amsterdam, en natuurlijk moest ik naar de MAC prostore. Ook ben ik naar de etos geweest, en ik heb daar ook twee producten gekocht. Benieuwd? Kijk mee!


Deze producten kocht ik: MAC cranberry, Rimmel Colour Tattoo en een Rimmel lipstick. Ik ben heel erg blij met deze producten! Eind van de week komt er een FOTD online met deze producten!

Dan, ik ben bezig met het organiseren van een enorme winactie, maar daar heb ik jullie hulp voor nodig! Deze winactie komt online als ik in totaal 400 unieke bezoekers heb gehad, dus nodig iedereen uit om hier een kijkje te nemen! Dan, daarnaast: Wat zouden jullie nou leuk vinden om te winnen? Let me know!
Liefs!

14 opmerkingen:

  1. MAC Cranberry is een mooie kleur, zo rijk en diep! Prachtig voor de herfst denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen, de lipstick leek me zo mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die color tattoo's zijn fijn! Ik heb je genomineerd voor The Liebster Award, kijk op mijn blog voor meer informatie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. really great :) maybe can we follow each other?let me know <3 http://exality.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Mac cranberry ziet er super uit. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik heb nog niks van Mac mar wil het heel graag!:)
    Ben benieuwd naar je giveaway! Ik volg je nu,
    Er is nu ook een giveaway op mijn blog, doe je mee?
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur lippenstift!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke kleur lipstick!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie aankopen, de mac oogschaduw is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen! Die lipstick is mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff