zaterdag 10 augustus 2013

My weekly favourites

12 opmerkingen:
 
Een nieuwe rubriek! Vanaf nu ga ik elke zaterdag aan jullie vertellen wat mijn favorieten zijn van die week. En nee, dan niet wat beautyproducten betreft, misschien voeg ik dat later wel toe (maar het is eigenlijk altijd wel hetzelfde), maar wat betreft muziek, andere blogs, een quote en app. My weekly favourites van deze week: Kijk je mee?

Muziek:


Mijn favoriete nummer van deze week is de bovenstaande. Hoezo? Omdat ik deze de afgelopen week heel vaak met mijn zusje heb gezongen, en zingen met mijn zusje is leuk.

Blog:

Mijn favoriete blog van deze week is de blog van Annemijn, van quirkyandcurly.blogspot.nl. Haar schrijfstijl is erg leuk, en zelf is ze ook een heel leuk meisje!

Quote:

Wat vinden jullie van deze rubriek?
Liefs!


12 opmerkingen:

  1. Leuke rubriek! Lekker persoonlijk, daar hou ik wel van. Lief dat je me hebt vermeld, ik voel me vereerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Meestal heb je favorieten van de maand, maar dit is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rubriek en lief dat je met je zusje zingt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het wel een leuk idee, zeker vaker doen :)
    x robin
    http://kissokill.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke rubriek! Ik vind vooral de quote erg leuk :).
    Xoxo, leoniae
    P.s: Bedankt voor je reactie op mijn blog leoniae ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke rubriek, ik ben benieuwd naar volgende week! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post, goed idee om dit te doen!
    De quote is erg leuk (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een super leuk idee! Ik probeer dit soort dingen ook wel met lijstjes en foto challenges enzo, maa ik houd het nooit vol haha. Wel superleuk! Benieuwd naar de volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff