vrijdag 9 augustus 2013

Liebster Award

9 opmerkingen:
 

Ik ben door twee mensen genomineerd voor de Liebster Award, en in eerste instatie wilde ik er geen artikel over schrijven, maar omdat ik nu twee keer genomineerd ben wilde ik er toch even tijd aan besteden, omdat ik me vereerd voelde! Omdat ik door twee mensen getagd ben en door twee mensen vragen heb gekregen, heb ik besloten om ze te combineren. Kijk je mee?

Ik ben genomineerd door Lana en Joanne, die allebei een blog hebben die ik heel erg leuk vind!
De regels:
1. Je moet de blogger die jou genomineerd heeft vermelden in je artikel
2. Je moet de 10 vragen beantwoorden die de blogger, die je genomineerd heeft, jou heeft gegeven
3. Je moet 10 bloggers nomineren voor The Liebster Award (onder 200 volgers)
4. Je moet 10 vragen verzinnen om aan deze bloggers te stellen
5. Als je dit eenmaal hebt gedaan, ga je naar hun blog en laat je ze weten dat je ze genomineerd hebt

En dan nu de vragen, een top 10 van de 20 vragen die zij mij stelden:
1. Wie ben jij in 5 woorden?
Beauty addict, stresskip, gezelligheidspersoon, liefdevol, behulpzaam.
2. Welke kleur komt het meest in je kledingkast voor?
Zwart. Absoluut op nummer 1. Dit is gewoon een makkelijke kleur om te combineren.
3. Waarom ben je een blog begonnen?
Omdat ik heel erg graag met liefde voor beauty met de wereld (Nederland, oke, bijna de wereld) wilde delen, en ik schrijven heel erg leuk vind om te doen, van jongs af aan al. 

4. Wat is je lievelingskleur?
Roze!
5. Welk beauty item kun je ├ęcht niet missen?
Mijn MAC mineralize foundation! Wat een fijn product is dat.
6. Waar shop je het liefst?
Amsterdam! Monki, MAC prostore, Zara, alles zit daar. Genieten!
7. Wat is het leukste dat je bereikt/gedaan hebt voor je blog?
Dat is geheim, maar woensdag ben ik naar SANOMA en de redactie van Fashionista geweest. Hierover later meer, het is nu nog geheim, maar stay tuned!
8. Waar kun je jou 's nachts voor wakker maken?
Nieuwe filmpjes van Teske of Mascha, of voor een nieuw Sleek-palet of MAC product.
9. Omschrijf je stijl in 3 woorden.
Vrouwelijk, vans, comfortabel

10. Wat is je fashion droomitem?
Zwarte, leren enkellaarsjes. Deze wil ik al heel lang!

De bloggers die ik nomineer zijn (klik op de naam voor hun blog!):
- Tessa
- Annemijn
- Nienke
- Kelly
- Evi
- Ilah
- Saffira
- Ypie
- Metaaah
- Leila

Mijn vragen:
1. Welke dierenprint is jouw favoriet?
2. Wat is je lievelingsserie?
3. Welke band vind jij het leukst?
4. Wat zijn jouw favoriete schoenen?
5. Waarvoor  zou jij een nachtje niet slapen?
6. Welk item kan je niet missen in je kledingkast?
7. En in je beautystash?
8. Wat vind je de aller lelijkste kleur?
9. Welk merk zou van jou mogen verdwijnen?
10. Verf je je haar wel eens? En zo ja, vertel!

Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Aawh leuk dat je mij hebt genomineerd. Nou heb ik al een keer de liebster award op mijn blog gehad, maar dit zijn natuurlijk weer andere vragen. Dus ik denk dat ik ze wel ga beantwoorden op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vragen heb je eruit gepikt! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk dat ik ben genomineerd! Ik zal je ook gelijk even volgen! Ik zal even kijken of ik dit artikel ga plaatsen ;) Ben al eens eerder genomineerd namelijk. Maar ik vind het wel superleuk!
    Liefs, Ypie

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je bent genomineerd :)
    Die zwarte enkellaarjes zijn echt heel mooi!

    Jantasie {www.jantasie.com}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad leuk dat je genomineerd bent. :)
    Leuk ook om te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff