dinsdag 6 augustus 2013

GEZOCHT: Gastblogger!

7 opmerkingen:
 
Omdat ik deze vakantie een heleboel afspraken heb staan, en ik daarna mijn examenjaar inga, ben ik opzoek naar een gastblogger!
Dus, zou jij het leuk vinden om op een blog te schrijven met meer dan 200 unieke bezoekers per maand, schrijf je ABN en ben je creatief? Let me know!
Omdat ik zelf over beauty en lifestyle blog, denk ik dat dat een beetje overbodig zou zijn. Maar vind jij het leuk om over fashion, nailart, haar oid te schrijven, meld je aan! Je kan een berichtje plaatsen in de comments (doe dit wel met een geldig email-adres, zodat ik je kan mailen!) of een mailtje sturen naar anneauty@outlook.com.
Ik ben benieuwd naar jullie aanmeldingen (:
Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Slim idee :-) Hopelijk vind je iemand. Succes! En geniet van je vakantie zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je zoektocht naar de perfecte gastblogger!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met je zoektocht! :D ik ga zelf ook een maandje het bloggen moeten staken wegens herexames!
    Succes met je examenjaar !

    x Jana

    www.amoreforfashion.blogspot.be
    (als je wilt kunnen we elkaar volgen op bloglovin ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blog zelf veel over fashion. Kijk anders maar even op mijn blog, www.chiqueness.nl. Je kan me het best mailen via verab.xx@hotmail.com ^^

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff