vrijdag 2 augustus 2013

Essence herfst/winter collectie

2 opmerkingen:
 
Vanaf september begint bij essence het herfst/winterseizoen, en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe collectie bij. Voor de nagels zal het vooral gaan om effecten, bij de make-up zal het draaien om 3D en metallic! Kijk je mee?

Om te beginnen brengt essence een aantal nieuwe tools uit voor mooie nagels. Zo brengen ze een frenchmanicure kwast en peeling pen uit.

Er zullen een aantal nieuwe setjes nailart stickers uitkomen. Ik vind ze erg leuk, vooral de middelste! Deze setjes zullen €1.39 gaan kosten en zijn vanaf nu in de winkels verkrijgbaar!
Vooral naar deze producten van de nieuwe collectie ben ik heel erg benieuwd. Hallo, een glow in the dark topcoat? Te vet! Ook de paper print manicure ben ik benieuwd naar, en ga ik uitproberen!
Ook komen er 10 longlasting lipsticks uit, die ik zeker voor jullie ga testen!
Naast deze producten komen ook een aantal nieuwe lipglossen, lipgloss-setjes en gekleurde lipbalms uitkomen als aanvulling op de vast collectie.
Wat vind je van deze producten?
Liefs!

2 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff