donderdag 8 augustus 2013

Beauty en fashion musthaves

9 opmerkingen:
 
Je kent het wel, dingen waarvan sommige mensen vinden dat je het écht moet hebben, maar waarvan jij denkt dat je het toch niet gaat gebruiken. Toch ben ik ook een persoon die vind dat een aantal dingen écht nodig zijn. Kijk je mee?

Beauty:

Een goede dagcrème met SPF. Als je meerdere laagjes SPF aanbrengt ben je goed beschermd tegen de zon, en verbrand je minder snel. Dit is dus echt een musthave.
Een fijne foundation die bij jou huidskleur past. Iedereen heeft wel eens een dag met een minder goede huid, en wij vrouwen willen dat natuurlijk graag verbergen. Let wel op: De goede kleur, en niet te oranje of donker!
Een hydraterende lippenbalsem, het liefst ook met SPF. Omdat je lippen nogal droog kunnen worden door het weer, is het belangrijk om een hydraterende lippenbalsem te hebben. Want met goed verzorgde lippen ziet je look er toch nog net wat beter uit (vind ik altijd!).
Een mascara die zorgt dat je wimpers omhoog gaan staan, in plaats van naar voren. Ik heb zelf meerdere mascara's gehad waarbij mijn wimpers naar voren gingen staan, in plaats van omhoog. Heel irritant!

Fashion:

Een zwarte broek. Bij zwart kan bijna alles, dat is wereldwijd bekend, dus bij een zwarte broek kan je eigenlijk alle shirtjes die je hebt aandoen. Hartstikke handig, en het vloekt niet!
Een LBD. Gewoon omdat dit zo lekker simpel is! Je hoeft je dan nergens zorgen meer over te maken, gewoon aantrekken die hap en klaar.
Een zomerjurkje. In de zomer zijn zwarte jurkjes vaak te warm omdat zwart warmte absorbeerd, en op dat soort momenten is het handig om een luchtig zomerjurkje in je kast te hebben.
Simpele gympjes, want die kun je gewoon overal bij aandoen. Lekker gemakkelijk!

Wat zijn jouw musthaves?
Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Zwarte broek, fijne basic shirtjes en een bb cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne basic tops, en dan vooral witte/zwarte shirts, vind ik echte musthaves. Een mooie jeans waarin je figuur goed uitkomt is ook iets wat er echt in je kast moet hangen vind ik. Met die twee "simpele" dingen kan je er al prachtig uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn artikel! :D Een zwarte broek is echt mijn musthave, kan altijd en overal bij xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn musthaves zijn al mijn basic kleding daarmee kun je oneindig combineren.
    MyStyleDiaryBLOG
    enter my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn musthaves zijn een goedkoper paar Nikes, zwarte tas en een oversized sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik stik van de zwarte broeken, je mag zo een van mij haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn musthaves zijn, witte blousejes, zwarte blousejes, zwarte broek en een paar mooie pistolboots!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet echt eens een zwarte broek kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff