maandag 12 augustus 2013

10 things about me #1

19 opmerkingen:
 

Ik vind deze tag altijd erg leuk, dus ik besloot hem ook te doen! Omdat ik 20 facts lezen altijd een beetje veel van het goede vind, heb ik het opgesplitst in 2 delen. Vandaag deel 1, en vrijdag deel 2. Kijk je mee? (:

1. Ik heb altijd een armbandje/elastiekje om mijn linkerarm omdat ik nog steeds het verschil tussen links en rechts niet weet.
2. Ik vind reclames op tv niet irritant, maar op YouTube kan ik er echt niet tegen (net als op de radio)
3. Ik probeer altijd series te volgen, maar ik vergeet dat ik ze volg en kom er dan achter dat ik weer een seizoen achterloop. Laat maar.
4. Ik heb alle filmpjes van Teske (op al haar kanalen) en van Beautygloss gezien. 3 keer.
5. Ik ben heel slecht in afscheid nemen, als in (bijv) m'n vriend die op vakantie gaat. De eerste dag is altijd zo naar..
6. Ik wil nog steds heel graag een keer naar Amerika voor een roadtrip.
7. Ik twijfel of ik regie of uitvoerend wil gaan doen op de toneelschool.
8. Ik vind atletiek, zwemmen en turnen heel leuk om te kijken op TV.
9. Ik ben 's avonds vaak te lui om m'n make-up eraf te halen. Slechte gewoonte.
10. Ik ben superblij met de groei van mijn blog! Het gaat echt snel, dankjulliewel!

Doe je al mee aan mijn winactie? Klik!
Liefs!

19 opmerkingen:

  1. Leuk artikel, lekker persoonlijk! :) In punt 2 herken ik mezelf heel goed, erg frustrerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die tiende is zo lief :-) Van 1 schrok ik wel, haha. En 9, foei foei foei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet ook niet wat links en rechts is, ik maak altijd een L met mijn hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je er ook ff bij vermelden dat je hem van mijn blog hebt? bedankt :)

    http://lottalux-e.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Ik heb deze niet van jou, dit is een wereldwijde tag die ik nu in een aantal delen heb opgesplitst!:) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk om te lezen! Nummer 10 herkenbaar en nummer 2 ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo herkenbaar! Leuke blog, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit ook altijd een leuke tag te lezen op blogs.
    Veel dingen zijn ook echt herkenbaar haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk om te lezen en zo herkenbaar haha! Ik wil ook heeeel graag naar Amerika, dat staat echt nog op mijn bucketlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel herkenbaar! Ik had vroeger een kettinkje om mijn hand om het verschil tussen links en rechts te kunnen onthouden.:)

    xx
    madamejuliaaa.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken het te lui zijn om make-up eraf te halen; heel slecht, maar gaat de laatste tijd gelukkig al beter.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk, bij mij ookzo herkenbaar.
    liefs lotte

    http://a-life-like-a-fairytale.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff