dinsdag 2 juli 2013

YouTubers die wat mij betreft nog niet bekend genoeg zijn.

1 opmerking:
 

De afgelopen tijd kwam ik een heleboel zingende YouTubers tegen, die wat mij betreft nog lang niet bekend genoeg zijn. Van deze mensen vraag ik me vaak af waarom ze dat niet zijn, en dan kom ik altijd op het punt dat ze gewoon simpel weg te weinig kijkers hebben. Om dat op te krikken, ben ik hier vandaag met een aantal zingende YouTubers die jullie zeker weten moeten zien! Benieuwd wat ik over het bovenstaande nummer vind? Klik op lees meer!



Om te beginnen: Merle & Carlijn. Wat geweldig vind ik ze, nog steeds! Mooi nummer, zeker het luisteren waard! Leuk feitje: Ze zijn Nederlands!
Cimorelli! Veel van jullie zullen ze wel kennen, maar tóch wil ik ze een plekje geven. Enorm mooie stemmen, harmonieën en video's.
Jona Selle. Ik kwam hem gisteren tegen, en hij is echt getalenteerd, wauw! Dit is zijn mooiste nummer, vind ik.

Deze cover vind ik ook echt geweldig! Ze geeft dit nummer echt een hele andere flow dan hoe het origineel is.Ook haar andere covers zijn tof, maar deze springt eruit!

De collab van Jess Moskaluke en Eppic waar dit nummer uit is gekomen, is geweldig. Waaauw wauw wauw wauw! Blijft heel lang in m'n hoofd hangen haha.

Wie is jouw favoriete YouTuber? En wat vind je van deze nummers?
Liefs!

1 opmerking:

  1. oeehh leuke post! ik ga ze straks even beluisteren!
    Zelf kom ik alleen op youtube voor Bunny haha (graveyardgirl) en soms kijk ik CTFxC!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff