maandag 29 juli 2013

TAG: Mijn verslavingen en fobieën

6 opmerkingen:
 
Vandaag weer een persoonlijke blogpost, omdat ik vond dat het daar wel weer tijd voor werd. Daarom besloot ik een tag te maken, die jullie natuurlijk altijd mogen overnemen! Deze tag houdt in dat je 3 dingen waaraan je verslaafd bent/waar je heel erg van houdt verteld, en 3 dingen waar je echt heel bang voor bent of een enorme afkeer voor hebt. Ik heb besloten om in deze tag alleen op echt producten/dingen in te gaan, en niet op gevoelens, angsten dat een dierbare een ernstige ziekte krijgt, etc, omdat ik deze tag gewoon lekker luchtig wilde houden. Het is dus niet zo dat ik niet bang ben voor dat soort dingen! Kijk je mee?

Om te beginnen, mijn verslavingen:
1. IJskoffie van de Bagels & Beans. Mjam! Als je deze nog nooit hebt gedronken, moet je dat zeker een keertje gaan doen. Zit er een Bagels & Beans bij jou in de buurt? Kijk op bagelsbeans.nl.
2. Lippenstift! Zoals jullie waarschijnlijk wel vaker hebben gelezen op mijn blog, ben ik echt een lippenstift meisje. Daarom staat lippenstift op nummer twee!
3. Mijn iPhone. Jup, materialistisch, maar wel echt waar. Ik ben enorm verslaafd aan mijn telefoon, omdat ik zo handig alles kan. Ik gebruik deze dus ook heel erg vaak!

En dan, mijn fobieën:
1. Spinnen, ik denk niet dat ik dat hoef toe te lichten toch? Ieks!
2. Bruggen. Omdat ik met biologie een keer dit (klik!) filmpje heb gezien, ben ik nu bang dat dit met elke brug kan gebeuren. Ik weet dat dat niet kan, omdat ze tegenwoordig alle bruggen anders bouwen, maar tóch haha. Vandaar mijn angst voor bruggen.
3. Slangen, spreekt ook voor zich denk ik!

Wat zijn jouw verslavingen en fobieën?
Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Leuke tag!
    Die eerste verslaving heb ik ook maar dan bij coffeelovers.
    En de fobie 1 en 3 heb ik ook last van.

    (het filmpje doet het alleen niet als ik er op wil klikken)

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè, wat raar dat hij het niet doet.. Bij mij werkt het wel gewoon!

      Verwijderen
  2. Haha leuke tag! Haha verslaaft aan je iPhone :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, de fobieën zijn heel herkenbaar voor mij, vooral spinnen.. ieee!
    En sinds ik een iPhone 5 in bezit heb, kan ik ook niet meer zonder, wat een handig ding!

    x. Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik werk bij bagels&beans en de ijskoffie is inderdaad erg lekker én er zitten maar 110 calorieën in per glas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. iPhone verslaving.. heeel herkenbaar haha. En bruggen vind ik ook maar niks! X

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff