woensdag 3 juli 2013

TAG: The beauty blogger tag

3 opmerkingen:
 

Omdat ik deze tag altijd zo ongelooflijk leuk vind om te lezen, heb ik besloten deze tag nu ook te gaan doen! Hij is oorspronkelijk in het Engels, maar ik heb hem vertaald, aangezien mijn Engels niet geweldig is haha. Kijk je mee?



1. Is je natuurlijke haar gekruld of stijl?
Mijn natuurlijke haar is een beetje tussenin. De ene dag is het ongelooflijk stijl, terwijl het de dag daarna vrij pluizig en krulligerig kan zijn, vooral aan de voorkant.

2. Wat is je natuurlijke haarkleur?
Lichtbruin/donkerblond. Hoe je het maar noemen wilt!

3. Verf je het zelf of ga je naar een kapper?
Ik verf mijn haar, die twee keer dat ik het geverfd heb, zelf. Ik vind dat naar de kapper gaan voor je haar verven niet in verhouding is met de kosten van een pakje haarverf, maar dat is natuurlijk mijn mening

4. Hoe vaak was je je haar?
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, omdat het natuurlijk niet zo goed is. Gemiddeld was en condition ik 3/4 keer per week.

5. Draag je elke dag hetzelfde in je haar of verander je het elke dag?
Ik draag mijn haar op 5 manieren: Los, halflos, vlecht, staart, knot. Dit wissel ik wel vaak af, maar meestal zit het vast. Willen jullie hier een tutorial van zien?

6. Doe je je eigen mani/pedi of ga je naar een salon?
Dit doe ik zelf

7. Hoe vaak verander je van nagellakkleur?
Nooit, eigenlijk. Ik lag mijn nagels nooit, omdat ik ze bijt (guilty pleasure) en ze er dus echt niet uitzien.

8. Lak je je teennagels alleen in de zomer of ook in de winter?
Alleen in de zomer, want ik ben een beetje lui haha.

9. Hoelang duur het om je make-up op te doen?
10-20 minuten, hangt er een beetje vanaf wat ik allemaal doe. Zonder bronzer duurt het natuurlijk veel minder lang.

10. Wat doe je eerst? Gezicht of ogen?
Ik doe eerst mijn gezicht. Ik heb altijd even nodig daarvoor, en als ik geen tijd meer heb vind ik het belangrijker dat m'n gezicht egaal is, dan dat ik geen oogmake-up op heb behalve mascara

11. Verzamel je make-up of koop je alleen wat je nodig hebt?
Beiden. Ik vind het leuk om veel make-up te hebben, maar als ik al een rode lippenstift heb, heb ik die niet nog een keer nodig.

12. Hoe vaak gebruik je valse wimpers?
Nooit, ik vind het veel te veel gedoe.

13. Draag je elke dag een full face make-uplook?
Ja, behalve als ik de hele dag thuis blijf en er geen bezoek komt oid.

14. Draag je make-up als je alleen thuis bent, of met je familie?
Meestal niet. Soms heb ik zin om te make-uppen, maar anders doe ik het niet

15. Ga je het huis uit zonder make-up?
Soms. Als ik weer eens te laat ben opgestaan, maar dan smeer ik het er met de eerste, beste mogelijkheid op

16. Hoeveel high-end producten heb je?
Heel weinig. Ik geef liever geld uit aan goedkopere producten die even goed werken. Ik kan ervan genieten om Essence en Catrice spulletjes te kopen, simpelweg omdat het goede producten zijn voor een lage prijs

17. Hoe vaak was je je kwasten?
Absoluut veel te weinig haha.

18. Plan je je outfit voor de volgende dag al in de avond, of op het moment dat je aan gaat kleden?
Op het moment dat ik aan ga kleden. Ik kijk even wat het weer is, en ik trek iets aan. Dat duurt meestal toch niet heel lang.

19. Hoevaak verander je van handtas?
Nooit, ik gebruik geen handtas, gezien ik nog op school zit. Ik heb 3 schooltassen, die switchen wel vaak. Hangt er vanaf wat ik aan heb en wat ik mee moet nemen.

20. Hoelaat ga je slapen en hoelaat sta je op?
Door de weeks probeer ik altijd om uiterlijk 22.30 te gaan slapen, en gaat mijn wekker weer om 6.30. In het weekend, als ik moet werken, gaat mijn wekker om 10.00 en probeer ik de dag daarvoor voor enen te gaan slapen. Op zondag ben ik vrij en sta ik op wanneer ik wil.

21. Hoevaak en wanneer sport je?
Ehhhm. Ik fiets elke dag een half uur naar, en een half uur terug van school, en ik dans 1 uur in de week. C'est ça.

22. Ben je links of rechts?
Rechts!

23. Hoelang ben je?
1.69m!

24. Welke talen spreek je allemaal?
Ik spreek Nederlands, natuurlijk. Daarnaast spreek ik Engels, Frans (niet vloeiend) en ik-bin-ein-Kaninchen-Duits. Ik kan Oud-Grieks en Latijn vertalen naar het Nederlands, als je me een woordenboek geeft haha.

25. Hoeveel huisdieren heb je?
0.

26. Hoe vaak ben je op Blogger?
Vaak! Mijn blog gaat via Blogger, dus ik ben er redelijk vaak te vinden.

27. Lees je de comments op je artikelen?

Allemaal!

28. Maak je een lijst van producten die je hebt gezien op andere blogs om te proberen?
Nee. Ik zou mezelf dit eigenlijk wel aan moeten leren. Goed plan, dankje TAG!

29. Hoe kom je aan je blognaam?
Ik heet Anne en ik wilde gaan bloggen over beauty. Als je die samenvoegt krijg je Anneauty! Omdat ik een hoofdletter lelijk vond, heb ik er een kleine letter van gemaakt en voila!

30. Welke camera gebruik je?
Canon eos 600D

31. Hoe vaak maak je je huis schoon?
Ik woon nog bij mijn papa en mama, en het huis word schoongemaakt op woensdag! Verder moet ik wel altijd m'n troep opruimen, maar dat wil niet altijd lukken.

32. Wat is je favoriete kleur?
ROZE!

33. Wat is je favoriete tijdschrift?
Donald Duck, Fashionista, Linda.

34. Scheld je vaak?
Als ik boos ben. Ik zou dit moeten afleren, en daar ben ik ook mee bezig, maar soms floept het eruit

35. Wat ga je de rest van de dag doen?
Werken, naar een verjaardag en dan bij m'n vriend slapen!

Wat gaan jullie de rest van de dag doen?
Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Leuke tag, ik ga vanavond mijn diploma ophalen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, ik heb het zelfde met m'n haar. :) Leuke tag ook!

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff