woensdag 24 juli 2013

South Beach Souvenirs

4 opmerkingen:
 
Voor velen is Bourjois een fijn, maar betaalbaar merk. Zo ook voor mij. Toen ik een persbericht van Bourjois binnenkreeg, besloot ik om jullie hiervan op de hoogte te stellen! Bourjois heeft namelijk een aantal nieuwe producten aan haar collectie toegevoegd. Kijk je mee?


Om te beginnen heeft Bourjois 4 nieuwe 1 vernis lakjes toegevoegd. De 1 vernis nagellakjes vertellen ons dat je in 1 seconde je nagel kunt lakken. Ik ben ontzettend beniewd, en ga ze ook zeker kopen om dat uit te testen! De lakjes zijn €8.49. (De kleuren van links naar rechts: 22 Turqoise Block, 23 In the Navy, 25 Méli Melon, 10 Rouge Poppy)
Ook hebben ze 3 nieuwe toppings toegevoegd. Deze toppings zijn een heleboel kleine pareltjes, die je over je normale lakje heen kunt doen, waardoor je structuur op je nagel krijgt. De toppings zijn ook €8.49, (de kleuren van links naar rechts: T01: Coral bikini, T02: Lilac Sand, T03: Maliblue). Ook heeft Bourjois een dottingtool ontwikkeld.
Naast de nagellak zijn er ook 3 nieuwe lipglossen uitgebracht. Ze zijn, volgens Bourjois, helder en fris en geïnspireerd op Miami. Ik ben benieuwd, en ik ga ze zeker voor jullie testen! Deze gloss zal €10.99 gaan kosten. (De kleuren van links naar rechts: 54: Rouge Electric, 55: Orange Energic, 56: Rose Dynamic)
De Collectie South Beach Souvenirs van Bourjois is vanaf eind juli 2013 exclusief verkrijgbaar bij Etos.
Wat vinden jullie van de nieuwe producten? Gaan jullie ze kopen?
Liefs!



4 opmerkingen:

  1. love this post, so stylish!
    lots of love from the c&p girls,

    the casper&pearl blog
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten, zelf heb ik een van die lipgloss al in huis maar dan in een andere kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff