dinsdag 30 juli 2013

Review: MAC mineralize foundation

3 opmerkingen:
 

Omdat een deel van jullie hierom vroeg, heb ik vandaag een review van deze foundation!



Ik heb deze foundation in NC25, en deze kleur is perfect voor mij. Deze foundation komt uit de flacon door de dop te draaien en dan te duwen. Deze manier is erg hygi├źnisch. Ook is de verpakking erg mooi, omdat het deel waar de foundation in zit mat is.
Enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat de foundation redelijk shimmery is op mijn huid.. Nu is dit op te lossen door het af te poederen, maar toch vind ik het jammer!
Deze foundation kost €30.00 voor 30 ml, wat wel erg duur vind, maar hij is wel heel erg fijn en ik vind hem het geld waard!
Heb jij ervaring met de foundations van MAC?
Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf geen ervaring met foundations van MAC, maar heb er wel veel goede verhalen over gehoord. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook nog nooit foundation van MAC gehad, maar ik ben blij dat je er een review over geschreven hebt :) Leuke blog!! xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit een Mac foundation gehad maar ze lijken mij erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff