vrijdag 19 juli 2013

Mijn favoriete.... Albums!

5 opmerkingen:
 
Vandaag is het tijd om wat tijd aan mijn favorieten te besteden. En vandaag: Mijn favoriete albums! Kijk je mee?


Night visions van Imagine Dragons! Dit album is lekker opzwepend, maar niet zo erg dat ik er superdruk van word (ik ben nogal beïnvloedbaar haha). Erg fijn voor op de fiets of als je lekker in het zonnetje zit.
Plus van Ed Sheeran. Geweldig album, denk dat iedereen het al kent eigenlijk hihi. Gewoon fijne muziek, die niet storend aanwezig is als je iets aan het doen bent!


Bon Iver - For Emma, forever ago. Dit album is rustig, maar niet té rustig. Dit is echt muziek die je aan het zwembad luistert, terwijl je half ligt te slapen. Heerlijk!
Wat zijn jouw favoriete albums?
Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Ik ben persoonlijk niet zo van de albums. Ik ben meer van: ik vind een liedje leuk en dat is het. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ed is goed! En heeft mooie nummers.
    Leuk gedaan.
    Veel liefs, Maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk ben ik ook niet zo van de albums haha, meer van liedjes afzonderlijk. Ed Sheeran vind ik ook goed! Bon Iver ken ik eigenlijk niet, moet ik eens opzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff