donderdag 18 juli 2013

Mijn eerste swap!

8 opmerkingen:
 

Een tijdje terug kreeg ik een berichtje van Annemijn van http://quirkyandcurly.blogspot.nl/ of we niet een swap konden doen! Dit leek me erg leuk, en we zijn uitgebreid gaan whatsappen. We stelden een limiet van €20 en zij zou in Duitsland dingetjes voor mij kopen, en ik zou dit in Engeland doen (Ik ben net terug, shoplog volgt dinsdag!) Benieuwd wat ze voor me kocht? Kijk mee!

Ik ben met mijn domme hoofd vergeten een foto te maken van het pakketje, maar de producten heb ik natuurlijk wel gefotografeerd!
Alleen de doosjes vond ik al prachtig! Ik heb nog nooit iets van KIKO gehad, en de verpakkingen deden me heel erg aan MAC denken, tof!

En de producten zijn zooooo fijn! Ik ben helemaal fan van KIKO! Ze kocht het volgende voor me:
- KIKO sun bronzing blush in 102 Brick Mandarin
- KIKO eyeshadow in 119
- KIKO lipstick in 913
- P2 Intense Kohl Eyeliner in 010 Dramatic Japan
- P2 Pure color lipstick in 100 Oxford Street (Toepasselijk!)
Ben je benieuwd wat ik voor haar kocht? Houdt haar blog in de gaten!
Zou je het leuk vinden om met mij te swappen? Laat een berichtje achter :)
Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik zou ook heel graag nog een keertje een swap willen doen met iemand, maar helaas ga ik nooit naar het buitenland ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Heel erg leuk omdat je natuurlijk niet vaak in het buitenland komt.
    Liefs
    http://www.fashion-fantasia.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een leuke dingen! KIKO is inderdaad echt super, ik heb die oogschaduw ook! Liefs

    On diraît que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee,
    ik heb eigenlijk ook nog nooit iets van KIKO gebruikt,
    ziet er wel mooi uit (:

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff