zaterdag 6 juli 2013

Coelia-wattes?

Geen opmerkingen:
 

'Wil je ook een koekje?' 'Nee, dankje' 'Oh, wil je dan iets anders? Een boterham ofzo?' 'Nee, dankjewel!' 'Hoezo niet?' 'Ik heb coeliakie.' ' Coelia-wattes?' 'Coeliakie'.
Nieuwe rubriek! Nieuwsgierig? Lees mee!

Coeliakie, wat is dat? Dat houdt in dat je geen gluten kunt verdragen. Gluten zijn eiwitten die in graankorrels zitten, waardoor het voor mensen met coeliakie niet mogelijk is om producten met graan te eten. Maar, wat heeft dit ermee te maken? Ik heb ook coeliakie. En omdat ik vind dat er te weinig aandacht/bekendheid is voor coeliakie, ga ik vanaf nu elke zaterdag iets posten dat iets te maken heeft met coeliakie. Een glutenvrij recept, een column, een review van een product, iets dat me is opgevallen, etc. Een nieuwe rubriek is geboren:


Ben jij bekend met coeliakie? Of snap je er niks van en heb je vragen? Of heb je misschien zelf coeliakie en lijkt het je leuk om een column te schrijven?
Laat het me weten!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff