vrijdag 5 juli 2013

Catrice Colour infusion longlasting lipstain

3 opmerkingen:
 
 Ik was al ontzettend lang opzoek naar een liptstain, omdat me dat zo handig leek. En ja hoor, ik heb er eindelijk een gevonden! Hij is van Catrice, en beloofd het volgende: "Weightless, longlasting liptint, no transfer, no smudging". Benieuwd? Kijk mee!



Ik kocht deze lipstain in de kleur 050, Red & the city. Zoals jullie weten ben ik verzot op felle lipkleuren, en dus was ik benieuwd of deze dat ook zou geven. Je brengt de lipstain aan met een soort viltstift punt. Het werkt minder precies dan een lippotlood, maar zeker niet verkeerd.

En hier heb ik de lipstain op. Het is een mooie, rood/roze kleur en ik ben er echt verliefd op. Natuurlijk was ik wel benieuwd of ie inderdaad niet zou verplaatsen of in de lijntjes zou gaan zitten.. Ik ben vergeten hier een foto van te maken, maar hij blijft heel goed zitten! Ik had deze lipstain gisteravond opgedaan en toen ik thuis kwam, was ik zo moe dat ik alleen m'n gezicht en oogmake-up eraf heb gehaald, en de lipstain zat nog best prima! Niet helemaal meer zoals wanneer je hem opbrengt, maar net op het punt dat je hem gaat bijwerken. Ik ben dus erg tevreden!
Heb jij ervaring met deze lipstain?
Liefs!


3 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff