zaterdag 20 juli 2013

Ask Anne #2!

2 opmerkingen:
 
Het is weer zover! Ask Anne #2!


Een jaar geen make-up of een jaar geen kleding kopen?
Ehh.. Goede vraag haha! Gezien het feit dat ik 18 lange broeken heb, 25 shirtjes en 15 jurkjes, dénk ik dat ik dan toch voor nooit meer kleding kopen kies. Make-up kan je nooit genoeg hebben (vind ik, materialistisch maar dat vind ik wel!)

Stel je zou een olifant als huisdier hebben, hoe zou hij dat heten?
Zonder twijfel: Oja! Ik kreeg als 2 jarig meisje een rode olifanten knuffel van mijn opa en oma, en ik noemde hem altijd Oja, want olifant kon ik niet uitspreken. 

Wat vind je de allerlelijkste kleur die er bestaat?
Pff.. Ik vind geen enkele kleur echt de allerlelijkste, maar als ik zou moeten kiezen wordt het toch geel denk ik.. Die kleur staat me niet, en ik ben ook niet een type voor geel, als je snapt wat ik bedoel haha. 
Wat vind jij de allerlelijkste kleur?
Heb je nog vragen voor AskAnne #3? Let me know!
Liefs!

2 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff