zondag 7 juli 2013

Ask Anne #1

Geen opmerkingen:
 
Vorige week introduceerde ik deze rubriek, en hier is dan de eerste! Nieuwsgierig? Kijk dan mee!
Wat is hét beautyproduct dat je zou blijven kopen?
Ik heb de hele week nagedacht over deze vraag. Er zijn zoveel beautyproducten die ik fijn vind, en daartussen moeten kiezen is eigenlijk onmogelijk, haha. Als mijn dagcrème onder beautyproducten valt, zou ik die nog heel vaak kopen. Omdat ik nogal gevoelig ben voor de zon, en er enorme koortslippen van krijg, heb ik geïnvesteerd in een dagcrème van Shiseido met SPF50. Sinds ik deze gebruik heb ik er veel minder last van. Als dit niet onder beautyproducten valt, wordt het toch mijn HEMA undereye concealer. Deze concealer is precies de goede kleur voor me, en hij dekt echt als een malle. Willen jullie een review zien?

Wat zou je meenemen uit huis als je huis in brand stond en je kon snel maar één ding meenemen?
Er vanuit gaande dat mijn zusje en ouders (en vriend, als die op dat moment ook bij mij thuis is) zichzelf redden, zou ik denk ik toch mijn iPhone meenemen. Op mijn telefoon staan een heleboel foto's/filmpjes/notities van goede herinneringen. En ja, dan mag ik materialistisch zijn, maar wij hebben thuis geen fotoboeken, en alles wat me dierbaar is staat ook als foto op mijn telefoon. Vandaar.

Heb je nog vragen voor de volgende Ask Anne? Let me know!
Liefs! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff