donderdag 27 juni 2013

TAG: What's on my iPhone?

2 opmerkingen:
 
Deze tag heb ik al regelmatig voorbij zien komen, en ik besloot om hem vandaag ook te doen. Ik heb een zwarte iPhone 4, en ik ben er erg blij mee. Wat zijn mijn favoriete apps? Kijk maar mee!



Als je mijn iPhone ontgrendeld zie je dit. De dingen die ik het meeste gebruik (telefoon, whatsapp, berichten en muziek) staan onderin de balk, zodat ik er op elke pagina gemakkelijk bij kan! Op deze pagina staan gewoon de standaard dingen die op je telefoon staan maar die je niet kunt verwijderen haha.
En dan, de volgende pagina. Hier staan facebook, twitter, instagram, vine etc. (Instagram: @annebukman, hint hint!). Van het mapje blog ben ik helemaal vergeten een foto te maken, maar daar zitten Blogger, Bloglovin en Google analytics in! Zie je de app met de groene v?
Dit is echt de allerhandigste app ooit! Hij heet Checkmark, en je kan een todolist maken met een plek waar je dat moet doen. Op het moment dat je op die plek komt krijg je een notificatie van de app met dingen die je nog moet doen. Voor een chaoot als ik is dat erg handig haha.
Op mijn derde pagina staan mijn spelletjes. Naast Candy Crush (ofcourse) en tap the frog, ben ik ook enorm verslaafd aan TripleTown en Tiny Tower! Echte aanraders, als je ze nog niet speelt. En ja, test your friends speel ik meestal niet terug, zoals je wel gezien hebt. 10 meldingen, oeeeps.
En de laatste pagina: Hier heb ik een beetje random dingen haha. Het zijn een aantal apps voor korting en een app voor gratis apps (inception haha) en m'n bibliotheekapp, aangezien ik altijd vergeet m'n boeken in te leveren haha. Scoupy vind ik een hele handige app! Je kunt vouchers 'scheuren' voor korting, erg handig!
Wat zijn jouw favoriete apps?
Liefs!





2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Mijn favoriete app is toch wel instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag, instagram is de leukste app! :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff