maandag 24 juni 2013

TAG: 5 lipproducten die ik opnieuw zou kopen

6 opmerkingen:
 
Deze tag zag ik laatst op Beautygloss (2009) en omdat ik graag een tag wilde doen over beauty, besloot ik deze tag te doen! Zoals jullie misschien nog niet weten heb ik een enorme verslaving aan lipproducten. Van vaseline en blistex tot lippenstift en lipstains! Maar, welke 5 lipproducten zou ik daadwerkelijk opnieuw kopen? Kijk je mee?

Vaseline lips therapy - rosy lips. Wat is dit een geweldige lippenbalsem! Ook geeft deze een mooi, zacht roze kleurtje af dat ik erg mooi vind. Hij is goed te dragen als lipkleur bij hele opvallende ogen, maar hij is ook erg mooi over een lippenstift (Bijv. de rode van het vorige artikel) watn hij geeft een enorme glans. Aanrader!
Nog een lipverzorgingproduct: Blidstex MedPlus. Dit is echt geweldig als je schrale lippen hebt. Zelf heb ik enorm snel schrale lippen, vooral in de winter, en dit helpt als een tierelier. Okee, het gevoel moet je even aan wennen (Als je droge plekjes hebt en je smeert dit erop wordt het heel koud), maar ik vind het nu erg fijn. Blistex in tube is ook erg fijn, maar deze werkt nog net iets beter!
Catrice lipstick in 080! Absoluut een favoriet. In het vorige artikel heb ik hem ook gebruikt voor de look, en ik blijf steeds maar naar deze lipstick grijpen. Echt geweldig :)
Lipsmackers! Ik houuuu ervan. Ik heb zelf de bovenstaande set, en ze zijn echt heerlijk. Ze trekken niet geweldig in, maar ze ruiken echt heerlijk en geven m'n lippen een gezond kleurtje. Ik heb ze gekocht bij de ICI Paris.
HEMA moisturising lipstick in 22! Wat een geweldige kleur blijf ik dit vinden haha. Het is een soort koraalkleur met subtiele glittertjes. Deze zou ik absoluut, meteen, linearecta, zsm opnieuw kopen als ie op is. Naast de Catrice lipstick is deze echt absoluut favoriet van me.
Wat zijn jouw favoriete lipproducten?
Liefs!




6 opmerkingen:

  1. Thanks voor je reactie, als je geïnteresseerd bent in het shirtje kan je hem nog online bestellen (via marktplaats)!

    Weet je of die catrice lipstick nog verkrijgbaar is in de winkel? & leuke blog, ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief! Ik zal morgen even kijken hoe en wat en contact met je opnemen!
      Jaa, is nog gewoon verkrijgbaar. Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Ja vaseline is heerlijk op je lippen en de lipsmackers ook, vooral dat smaakje eraan maakt de lippenbalsem leuk :D Zullen we elkaar volgen? ik volg je al!

    Liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van vaseline, echt mijn must have!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, die van de Hema ziet er zo mooi uit!
    Echt een leuke blog Anne! (:

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff