vrijdag 28 juni 2013

NEW IN / OOTD

4 opmerkingen:
 
Vandaag was ik bij de H&M en vond daar deze broek. Ik was op slag verliefd en toen bleek ie ook nog €7 te kosten! Yes yes yes! Toen ik thuis kwam heb ik hem meteen aangetrokken. Nieuwsgierig? Klik op lees meer!
















Ik droeg deze broek met een simpel shirtje van de H&M (€9.95( en met mijn zwarte enkellaarsjes (geen idee hoeveel deze kosten, heb ze namelijk overgekocht van iemand). De broek heeft een soort van verwassenheid, maar toch ook niet haha. Wel heeft ie een soort metallic shimmer, wat ik zelf erg mooi vind!
Echt mijn nieuwe lievelingsbroek :)
Wat is jouw favoriete broek?
Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Die heb ik ook! Hij zit echt superlekker he, je moet alleen wel uitkijken met wassen dat ie niet gaat verkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke broek, en leuk dat 'ie zo goedkoop was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh leuke broek. Die zag ik niet hangen bij mijn filiaal :(

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff