zondag 23 juni 2013

NEW IN | Hema, Catrice

2 opmerkingen:
 

Vrijdagmiddag was ik wat eerder uit dan verwacht, dus toen ben ik even naar de stad geweest. Omdat ik toch een échte hollander ben, ging ik even naar de kruidvat en HEMA om te kijken of ze nog iets leuks hadden liggen! En jawel hoor, een mooie lipliner en een metallic eyeshadow! Kijk je mee?



Om te beginnen: Een lipliner van Catrice. Ik had een rode lippenstift van Catrice (080, my red carpet), maar deze ging in de loop van de dag een beetje verplaatsen. Om dit te voorkomen ging ik op zoek naar een lipliner, maar ik kon er nergens een vinden in dezelfde kleur. Toevallig liep ik door de kruidvat en zag ik opeens deze liggen, die ik nog nooit eerder had gezien, ik swatchte hem en kwam erachter dat het de perfecte kleur voor de lippenstift was. Hij is ook in de kleur 080, Read my lips! (goh!) Happy me!
Daarna ben ik naar de HEMA gegaan, en bij de sale bij de make-up vond ik daar deze oogschaduw! Het is een metallic eyemousse, in de kleur 07 Aqua. Ik vind hem zelf erg veel glitters hebben om hem de naam metallic te geven, maar het is wel een mooie kleur. Ik heb er €2 voor betaald!
En natuurlijk heb ik ook een look voor jullie gemaakt! Ik heb de lippenstift en de eyemousse gecombineerd in 1 look, wat ik normaal niet zou doen, maar het heeft ook wel iets zo samen! 
Verder heb ik gebruikt:
- HEMA concealer in 02
- HEMA foundation in 02
- Shiseido bronzer in 14 Gold Bronze
- Catrice wet&dry eyeshadow in 100 (Als highlither)
 - De HEMA eyemousse in 07 Aqua op mijn bewegend ooglid, natuurlijk!
- Estée Lauder magnascopic mascara
- Catrice Lipliner in 080
- Catrice lipstick in 080
Wat vinden jullie van de look? Kan het voor een feestje?
Liefs


2 opmerkingen:

  1. Wauw mooie oogschaduw!

    Liefs,
    Claudia
    www.aprettythought.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie oogschaduw, ik ga denk ik ook maar eens even weer kijken in de Hema

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff