dinsdag 25 juni 2013

Mijn zomer bucketlist

9 opmerkingen:
 
De zomer komt er weer aan, en dat betekent: Veel vrije tijd! En die tijd moet natuurlijk ook gevuld worden haha. Omdat ik zelf erg slecht ben in dit soort dingen bedenken eindig ik meestal de helft van de vakantie op de bank, terwijl ik andere blogs lees. En deze zomer gaat dat niet gebeuren! Kijk je mee?
Okee, komt ie:
  1. Zwemmen in de zee bij zonsondergang
  2. Picknicken met mijn vriendinnen
  3. Veel werken, en dus veel geld verdienen
  4. Veel bloggen. Elke dag een artikel voor jullie blijven plaatsen!
  5. Gezellige dingen doen met mijn vriend
  6. Bruin worden
  7. Een mac-foundation aanschaffen
  8. 50 unieke bezoekers per dag krijgen (Ik zit nu op 20, helpen jullie mee me?:))
  9. Gezellig op vakantie gaan met m'n vrienden
  10. London? :D
  11. Uitgebreid m'n verjaardag vieren, omdat ik dit jaar voor het eerst in lange tijd weer thuis ben
  12. Franse woordjes leren (Ja, echt. Ik zit volgend jaar in mijn examenjaar en volgens mijn lerares is mijn Frans ongelooflijk krakkemikkig en absoluut ver onder het niveau dat het zou moeten zijn. Woops.)
  13. Zonsopgang bekijken
  14. Naar de Primark!
  15. Iets bestellen bij MUA, na al het kwijlen vind ik dat het wel tijd wordt
  16. Yoga doen. Ja echt! Ik hoor van veel mensen dat ze dat rustgevend vinden, dus laat ik daar maar eens aan beginnen dan haha. 
  17. Een brief schrijven naar iemand en hem ook daadwerkelijk op de post doen.
  18. Leuk cadeautje maken voor m'n vriend
  19. Mijn telefoon minder gebruiken
  20. Genieten van het vrij zijn, dat natuurlijk als allerbelangrijkste

Wat is jullie bucketlist voor deze zomer?
Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je er bij staan zeg (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 14! haha
    Ik ga binnekort weer lekker naar de primark :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lijst! De primark staat ook zeker op mijn lijstje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lijstje, ik denk dat ik ook maar eens zo eentje moet maken :D bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook nog wel picknicken met mijn vriendin, alleen woont ze in Den Haag, dus moeten we haar ouders zo ver zien te krijgen dat ze bij mij kan logeren, bij haar is het namelijk geen handige situatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Picknicken!, ik mag de oude picknickmand van mijn oma hebben. Hoe gaaf!?

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff