vrijdag 21 juni 2013

CATRICE absolute nude pallette

1 opmerking:
 
Dit is toch, by far, mijn allerfijnste oogschaduw palletje! (sorry voor het vieze doosje, ik gebruik hem al heel lang haha!) De kleuren zijn niet geweldig gepigmenteerd, maar de kleuren zijn zo ongelooflijk mooi samen. Dit is ook de reden dat ik hem graag met jullie wilde delen. Meer weten? Klik op lees meer!






Op deze foto's zie je de kleuren van het palletje goed. De linker, lichte kleur gebruik ik als een highlighter, omdat het een mooie weerkaatsing heeft.
Alle kleuren hebben glittertjes, behalve de een na laatste (van links gezien, de tweede van rechts), deze is bijna mat met een hele lichte shimmer.


En natuurlijk heb ik ook een ooglook voor jullie gemaakt! Onder mijn wenkbrauw heb ik de highlighter kleur aangebracht. In mijn binnenste ooghoek ben ik begonnen met de lichtste kleur bruin (vierde van links) en daarna heb ik op de rest van mijn ooglid de derde kleur aan gebracht (van links). Aan de buitenkant heb ik een heel klein beetje van de donkerste kleur bruin aangebracht (helemaal rechts) en ik heb het afgemaakt met de gelliner van Catrice en de I love extreme volume mascara van Essence.
Wat is jullie favoriete oogschaduw pallet? Let me know!
Liefs!

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je reactie! :)

    Persoonlijk draag ik geen oogschaduw, maar dit zijn wel hele mooie nude kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff